Klacht: bestelling die niet klopt

op 14 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochtertje van 13 jaar heeft een bestelling gedaan en via pay betaald. Nu komt er een na rekening van 119,55. met aanmaning.
Ik ben niet blij met dit bedrijf die mij u onnodig in de kosten jaagt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bestelling terug gedraaid kon worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 juni 2017 om 18:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mw. Manhoef,

We vinden het vervelend om te lezen dat er onenigheid is ontstaan over de bestelling.

In het systeem kunnen we enkel een bestelling van 30 Blackhead Killer peel-off maskers en een tube Blackhead Quick Healing Cream terugvinden. Deze bestelling is niet vooraf betaald en per factuur verzonden.

Kunt u s.v.p. een kopie van de betaling sturen naar mail@luxstyle.nl zodat onze klantenservice samen met u kan uitvinden wat er precies is misgegaan?

Onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Welkom009