Klacht: Bestelling Dell wacht op betaling

op 29 september 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

27 september via Dell.nl een nieuwe laptop besteld en betaald middels iDeal. Het bedrag is wel afgeschreven, maar de status op de website van Dell staat:
De betaling voor uw bestelling bij Dell is in behandeling, vandaar dat uw bestelling nog niet wordt verwerkt. Uw bestelling zal bevestigd worden zodra wij de betaling ontvangen.
Een e-mail formulier ingevuld op de website van Dell en krijg dan onderstaande mededeling: *** DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE EMAIL—GELIEVE NIET OP DEZE EMAIL TE REAGEREN*** Bedankt voor uw aanvraag bij de klantenservice van Dell Uw email is met succes ontvangen. Hoewel wij ernaar streven uw aanvraag binnen 24 werkuren te behandelen moet er op dit moment door grote drukte en hoge volumes rekening worden gehouden met een vertraagde responstijd. In verband met een technische storing kunnen betalingen via Ideal die via Global Collect worden verwerkt op dit moment niet automatisch gekoppeld worden aan uw bestelling. Indien dit bij u van toepassing is verzoeken wij u per email een screenshot van het afschrift te sturen waarop duidelijk zichtbaar : – mededelingen op het afschrift – het afgeschreven bedrag Alle aanvragen worden in volgorde van binnenkomst behandeld. Wij zullen ons uiterste best doen om uw verzoek naar tevredenheid af te handelen. Onze excuses voor dit ongemak en de vertraging. Helaas staat er niet bij naar welk email adres het betalingsbewijs naar verstuurd kan worden. Nog een email gestuurd met een link waar de betaalbewijs online opgehaald kan worden, maar krijg weer het standaard email dat er betaal problemen zijn. Gebeld met Dell en daar geven ze geautomatiseerd op het order nummer dat er geen problemem zijn met de bestelling. Een medewerker heb ik na 15 minuten in de wachtstaan niet te woord kunnen staan. Heb ook geen e-mail meer ontvangen dat de order verder in behandeling is.

Dat ik een bevestiging krijg dat de bestelling verder afgerond word en deze verstuurd word zodat ik deze binnenkort kan gebruiken. In het verleden veel met Dell gewerkt en dacht nu weer eens prive ook een Dell aan te schaffen, maar krijg het gevoel dat het toch niet zo'n goed keuze is geweest wat betreft de service tot nu toe

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht TheYoung

1 maand geleden - Na contact te hebben gehad (2x) kregen we in beide gevallen de horen van de medewerker dat de bestelling en betaling gekoppeld zijn en dat de bestelling goed komt. Schets onze verbazing in eens als we kijken naar de besteld status welke geannuleerd is. Helaas geen informatie mogen ontvangen van Dell via email. Nu hebben we wel betaald middels iDeal maar geen bestelling. Dat word weer lang in de wacht staan om de volgende beloftes aan te horen 27 september een bestelling geplaatst. In de meest webwinkels betekend de volgende dag geleverd dag dit bij Dell wat langer duurt heb ik op zich geen probleem mee als de bestelling maar goed verloopt en je hier steeds van op fe hoogte gebracht wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door TheYoung