Klacht: Bestelling binnen 14 dagen geannuleerd, toch vordering uitstaan bij incassobureau

op 29 april 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

We hebben Telfort aangevraagd voor televisie en internet. Op het moment van installeren, wat tevens onmogelijk bleek, was ons huis verkocht en we hebben de bestelling binnen 14 dagen geannuleerd.

Vanaf dat moment begon de ellende. Bedragen werden ban van de rekening geschreven en de facturen en aanmaningen bleven binnen komen.

Inmiddels 6 keer met Telfort gebeld. Zij blijven volhouden dat ik niet hoef te betalen en afschrijvingen moet storneren. Dit laatste heb ik gedaan en de facturatie staat inmiddels uit bij een incassobureau omdat ik niet zou reageren of betalen.

Uiteraard weer gebeld met Telfort en ik zou teruggebeld worden door een medewerker van het hoofdkantoor, 5 dagen geleden.

Ik vind de gang van zaken onacceptabel en als dit vandaag niet is opgelost stap ik naar de consumentenbond.

Ik eis een intrekking van de vordering van het incassobureau en een nette administratieve afhandeling.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke0000