Klacht: Bestelling betaald, niet geleverd.

Roland Willems op 12 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Vanmiddag een bestelling via Uber Eats geplaatst bij Burger King.
4 menus en 2 porties onion rings.

Alleen de 4 drankjes en de porties onion rings zijn geleverd, de rest van de menus niet.
Wij werden gebeld door Uber Eats dat zij waren gebeld door Burger King, dat het geleverde niet compleet was. Volgens Burger King ging het om een aggressieve bezorger die niet op de rest van het bestelde eten wilde wachten.

De opties die Burger King aanbood, voldeden niet bij wat wij verwachten. Wij hebben eten besteld en betaald, en wilden dat bezorgd krijgen. Wij betalen niet om het op te halen, we betalen ook niet om het op een andere dag geleverd te krijgen.

Uber Eats wilde geen tweede bezorger sturen zei Burger King. Wij konden geen telefonisch contact opnemen met Uber Eats, omdat ze om een of andere reden geen Nederlands telefoonnummer hebben en alleen contact willen via hun app.

Wij hebben via de app contact opgenomen met Uber Eats en willen graag op korte termijn ons geld terug. Hierna zal ik mijn account verwijderen en nooit met van hun diensten gebruik maken. Belachelijk slechte service en dieptrieste bereikbaarheid!

Dit heeft ons veel stress en een leuke avond met familie gekost.

Wij zijn tevreden wanneer op korte termijn het bedrag word teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roland Willems