Klacht: Bestelling betaald mar niet ontvangen

Pedro V op 20 december 2019 over 123world.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 0812 krijg ik bevestiging dat mijn order verzonden wordt, echter geen track ’n trace nummer of melding welke dienst de verzending zal verzorgen…. Vandaag 2012 nog steeds niets ontvangen, op vandaag ben ik al 1 week bezig deze mensen op alle mogelijke manieren (op een vriendelijke manier) te bereiken maar geen enkele respons – niet via mail, niet via hun online contact formulier op de website en ook niet via de telefoon waar ik een bericht heb nagelaten…. Fouten of misverstanden kunnen gebeuren bij online aankopen maar gezien hier op geen enkele manier gereageerd wordt kan ik alleen maar concluderen dat ik opgelicht werd…. Blijkbaar ben ik niet de enige ik vind online meerdere mensen met een gelijkaardig verhaal.

Ik wens het betaalde bedrag terug te krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 123world.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 123world.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pedro V