Klacht: Bestelling betaald maar nog niet ontvangen

Beste, ik heb een bestelling van 127 euro geplaatst dit was toen telefonisch gedaan via hun en has ik betaald. Bestelling datum was 1 juli. En hij zou verwachte bezorgdatum 4 juli bij mij aankomen,
Hij was die dag nog niet verzonden wat dus wel zou gedaan worden. En als ik hiervoor niet belde,
Kon ik nog lang wachten..

Toen ik hiervoor belde gaf ik aan ik heb nog geen track and trace ontvangen. Toen zijde ze dat ze vertraging hadden met systeem. Begrijpelijk oke..

Na die telefoontje hadden ze in nacht gestuurd want ik kreeg mail met track trace rond 12 uur avond, vandaag is 10 juli en heb nog steeds mij pakket niet ontvangen bel hiervoor en geven aan dat ze nalevering gaan doen dit zouden ze gisteren al moeten gedaan hebben want gister had ik ook gebeld,

Vandaag zeggen ze morgen word het gedaan als het goed gekeurd word? Hoezo goedgekeurd ik heb een apk die ik moet maken 29 juni was mijn apk verlopen ik heb tijd binnen 2 maanden dit te regelen.

Ik leg mijn probleem uit met frustratie. En dat zij mij hiermee teleurgesteld hebben en vervolgens vroeg ik de nalevering gelijk te starten en er word zomaar op mijn gezicht opgehangen en nu bel ik terug nemen ze mij telefoontje niet op omdat zij telefoon nummer register hebben. ?? Hoe professioneel is dit wel niet gvd!!! Ik wil graag dat dit klacht met serieusheid word opgenomen want deze webshop spreken geen voldoende Nederlands eens, en hun klanten waardering is 0% bij hun ik ben de dupe hiervan andere hoeven dit niet mee te maken

Ik ben tevreden als zij dit product naar mij toe snel op sturen en omdat zij op mij gezicht zomaar opgehangen hebben wil ik dit product binnen krijgen en me geld terug hebben deze product mogen ze als klant tevredenheid naar mij toe zenden en geld terug geven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Velit89