Klacht: Bestelling betaald maar niets ontvangen ook geen terugbetaling

R013 op 10 juli 2020 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Bestelling geplaatst en betaald via iDeal. Binnen enkele minuten verdween de bestelling. Conclusie wel betaald, maar nooit eten ontvangen. Direct melding gemaakt via de app. Na een aantal dagen kreeg ik de reactie dat het ging om een reservering en dat het bedrag na max 5 dagen zou worden teruggestort. Echter tot op heden mijn geld nog niet ontvangen.

Ubereats heeft verzuimt aan haar verplichtingen te voldoen. Het niet nakomen van de koopovereenkomst en ook het niet nakomen van terugbetaling (consumentenrecht) kan samengevat worden als wanprestatie.

Ubereats en haar klantenservice schieten enorm tekort en je klacht wordt niet serieus genomen, mocht je uberhaupt een reactie krijgen is het vaak na dagen met een standaard afwijzing.

Ik eis teruggave van het afgeschreven bedrag. Aan de klachten te zien ben ik niet de enige die door Ubereats is benadeeld.

- terugbetaling;
- inrichten klantenservice;
- voldoen aan wet en regelgeving;

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R013