Klacht: bestelling betaald, maar niet geleverd

op 27 juni 2017 over Woodeal in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 februari 2017 16 opsteekborstels van Oral B besteld en betaald via IDEAL. Inclusief verzendkosten. Bestelnummer 89306
Tot heden niets ontvangen en mailtjes worden afgedaan met diverse smoezen of niet beantwoord. Inmiddels herhaaldelijk gevraagd om geld terug te storten

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag van € 13,90 terug is gestort op rekening nr NL69 RABO 0123614643 tnv HMH Snellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woodeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woodeal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht dienysnellen

1 maand geleden - Niets meer gehoord van Woodeal. Kan ik mijn klacht ook via jullie op Facebook plaatsen?

Alle klachten die gemeld zijn door dienysnellen