Klacht: Bestelling annuleren

op 09 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Wij hebben online een bestelling van een alles in een pakket gedaan maar hier nooit een bevestiging van gekregen.
We hebben twee keer gebeld om een bevestiging van de bestelling te krijgen. Tot twee keer toe werd beloofd dat we de bevestiging binnen twee uur via de mail zouden ontvangen maar dit is nooit gebeurt.
Wij zijn gisteren van vakantie terug gekomen en de buurman had voor ons een installatiepakket aangenomen van Caiway. Dit terwijl wij nog niet eens een bevestiging hebben gekregen.
Wij willen de bestelling annuleren maar dit blijkt nu volgens Caiway niet mogelijk en de medewerkster heeft mij zeer onklantvriendelijk te woord gestaan.

Als de bestelling geannuleerd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:32 geantwoord

Geachte heer Aveltink,

Bij de aanmelding voor uw abonnement, heeft u afgesproken bij ons een jaarcontract aan te gaan, waarbij wij dan kosteloos een glasvezelaansluiting bij u zouden komen plaatsen. Deze glasvezelaansluiting hebben wij ook kosteloos geplaatst bij u en het is niet mogelijk om nog van deze aanmelding af te zien. Ik hoop dat u dat begrijpt.
In onze notities heb ik gelezen dat u meer dan twee televisies wilt gebruiken en daarom het abonnement wilt annuleren. Hiervoor wil ik u wel compenseren, als dit u onduidelijk was. U krijgt dan van mij één maand abonnementskosten vergoed.

Ik hoor graag van u wanneer u het pakket gaat activeren, dan zorg ik ervoor dat de compensatie op tijd wordt toegepast.

Anas
Caiway Webcare Team

Heeft op 10 augustus 2017 om 17:51 geantwoord

De glavezel aansluiting lag er al voor wij onze bestelling bij Caiway hadden geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door Aveltink