Klacht: bestelling annuleren

op 17 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juli heb ik een aanvraag gedaan voor een abonnement met toestel.
Ik heb deze aanvraag telefonisch geannuleerd. Dat gaat alleen steeds niet goed.
Ze beloven steeds dat t word opgelost.
Nu krijg ik net een factuur die ik moet betalen van een abonnement die in juni al is overgenomen Door Tmobile. Waar komt dit nu dan ineens vandaan? Dat nr bestaat niet eens meer.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat het gewoon word opgelost….

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen enkel abonnement bij tele2 en ik wil dat alles wordt stopgezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brenda0184