Klacht: Bestelling Adidas Dtsld

op 15 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst voor een Ajax shirt (4314709984468579 0030001694771377 ANL01644555) maar heb nog geen enkele reactie ontvangen. Geen ontvangstmail, geen mail met gegevens over pakketservice…..Ik vraag me af of het wel goed gaat? Weet ook niet hoe ik contact kan krijgen met leverancier…

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket zoals besteld uiterlijk donderdag binnen heb (leertijd was 2-3 dagen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 augustus 2016 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Straver,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

De betaling waar u aan refereert is door ons succesvol verwerkt voor onze klant AdidasGroup.

Website: http://www.adidas.com

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Straver04