Klacht: bestelling

op 26 augustus 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 september 2018 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan Kuis,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw bestelling tot op heden niet heeft mogen ontvangen.

Ik heb uw bestelling met bestelnummer 202856051 nader bekeken en ik zie dat mijn collega uw case reeds heeft opgelost. Uw bestelling is destijds geannuleerd en gecrediteerd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door j.kuis