Klacht: bestelling

op 23 februari 2018 over Lesara in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 9 februari een bestelling gedaan voor Valentijn en mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen en ik heb mijn bestelling ook betaalt en ik heb er wel wat voor betaalt , en ik heb al vaak een mail gestuurd en ik krijg nu geen reactie terug ik ben het beu dat ik steeds mails en mijn bestelling nog steeds niet heb !

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn bestelling heb dan ben ik pas te vreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lesara

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lesara nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shani_cambre