Klacht: Bestelling

op 19 december 2017 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14 december een jurkje besteld en zou binnen 2-4 dagen binnenkomen, ik heb de track&trace code ontvangen maar er staat nog dat het aangemeld moet worden, ik zou hem morgen uiterlijk binnen moeten krijgen. Volgens DHL hebben zij nog niks binnen gehad – lekker dan, ik heb het morgen nodig en krijg geen contact met nelly.com

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketje eind van de middag of morgenochtend vroeg binnenkomt. (zoals zij beloven)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michellevandee1902