Klacht: Bestelling

Riannedv22 op 14 december 2017 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst afgelopen dinsdag, na de betaling gaf hij aan dat de sessie was verlopen. Ik wilde de kaarten deze week in huis hebben en heb ze niet dus is niet goed gegaan blijkbaar. Ik wil me geld terug.
Vind het ook raar dat ze helemaal geen telefoonnummer of e-mailadres hebben.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld op me rekening terug is gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik heb nog niets gehoord. Is me geld dan gewoon weg?? Kan dit zomaar??

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Waarom wordt er niets gereageerd of gedaan?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kaartenhuis.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kaartenhuis.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kaartenhuis.nl

Heeft op 12 april 2018 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rianne,
Bedankt voor je melding en onze excuses voor de verlate reactie.
We willen uiteraard de klacht alsnog oplossen, echter op dit e-mailadres kunnen we geen bestelling terugvinden. Is het mogelijk om ons het ordernummer te sturen Deze staat vermeld in de bevestiging of in de omschrijving van je betaling. Horen het graag van je! Greetz Eline

Riannedv22

Heeft op 12 april 2018 om 15:19 geantwoord

Ik zie bij de afschrift verschillende nummers staan.
1815130882238842 of 0030002514319731

Gr. Rianne

Alle klachten die gemeld zijn door