Klacht: Bestelling

op 12 juli 2017 over Woodeal in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 December 2016 heb ik voor mijn Neefje een glas besteld bij Woodeal. Tot opheden heb ik nod steeds niets mogen ontvangen. Heb verschillende keren gemaild en gemaild en nogmaals gemaild. Ieder keer wordt je afgescheept met wij sturen het door naar het magazijn. Of wij hebben een achterstand met de verwerking van de terug betalingen, Maar verder dan dat komt het niet.

Gewenste Oplossing:

Het liefst zie ik mijn bestelling tegemoet. Ik heb een glas besteld voor mijn neef met autisme. En ja dat is dus een lastige situatie. Helaas zal ik de bestelling niet krijgen en het bedrag zal ik ook niet terug zien.

Is het niet mogelijk om de bestelling toe gestuurd te krijgen en ontvang ik graag mijn geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woodeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woodeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door floortje48