Klacht: Bestelling

op 02 mei 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 27/04 bestelling geplaatst op Adidas.nl, meteen via iDeal betaald en direct een bevestigingsmailtje ontvangen. Daarin stond dat mijn bestelling op Maandag 01/05 bezorgd zou worden via DHL. Daarvoor zou ik nog een mail krijgen met Track&Trace.

Vandaag, dinsdag 02/05 geen pakketje noch een mail dat mijn bestelling is gepakt en verzonden.

Status van bestelling op de site nog altijd: Bevestigd, wachten op het inpakken.

Via de klantenservice WhatsApp een berichtje gestuurd en nog altijd geen antwoord ontvangen.
Mocht het te maken hebben met voorraad of wat dan ook, niet netjes van adidas om niks van zich te laten horen !

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik alsnog een mail waarin wordt bevestigd dat mijn bestelling is gepakt en verzonden, zodat ik weet wanneer ik mijn pakketje kan verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FleurRositaax