Klacht: bestelling

op 13 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nu nog steeds geen bestelling ontvangen maar wel een ander smoesje dat er email storing was zie onder maar totaal niets over mijn bestelling

U ontvangt dit bericht omdat u klant bent Tommy Teleshopping. Wilt u geen aanbiedingen van Tommy Teleshopping meer ontvangen, klik dan hier.

Geachte klant,

Tot onze grote schrik hebben we geconstateerd dat door een
technische storing een groot deel van onze mailbox verloren is
gegaan, derhalve konden we de e-mails niet beantwoorden.
Indien dit ook bij uw e-mail het geval is, hierbij onze welgemeende excuses!

Gelukkig zijn we er inmiddels in geslaagd de meeste e-mailadressen te achterhalen. Helaas is hierbij de inhoud van de e-mails verloren gegaan.

Vriendelijk verzoeken we u ons kenbaar te maken of uw vraag nog relevant is. Dat kunt u eenvoudig doen door hieronder op de oranje antwoordformulier-knop te klikken, het formulier online in te vullen en te verzenden. Uw vraag wordt met de hoogste prioriteit binnen 7 werkdagen beantwoord.

Anita de Boer
Klantenservice

Onze excuses voor het geleden ongemak. U ontvangt hierbij € 10,- korting op uw eerstvolgende aankoop!

Vul bij uw aankoop de code: STORING in en ontvang € 10,- korting op het totaalbedrag. • Zend antwoordformulier!
Antwoordformulier

dat ik zo spoedig mogelijk mijn bestelling ontvangt waarvoor ik heb betaald.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 15:03 geantwoord

Levering in week 44 door vertraging leverancier.

Heeft op 18 oktober 2011 om 17:59 geantwoord

moet er eerst een klacht ingediend worden om even een reactie te krijgen als men iets besteld heeft.
op 21 sept. een bestelling geplaatst en betaald en nu reactie dat ik het in week 44 kan verwachten zitten aardig wat weekjes tussenin.
eerst maar in huis hebben dit is nog geen oplossing voor mij.

Alle klachten die gemeld zijn door vieux