Klacht: bestelling

op 21 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

op juni 2016 hebt ik een bestelling gedaan bij lightbox en van te voren ook betaald.
hiervoor toen een klacht ingediend bij jullie voor een oplossing hierover bericht gehad van light box dat ze mijn bestelling opnieuw zouden bezorgen.
Nu is het inmiddels eind september ben het nu echt helemaal zat en dan nog zolang moeten wachten voor iets wat ik besteld hebt en nog betaald hebt.
Ik hebt het helemaal gehad met deze leverancier echt wil me geld nu terug gestort hebben.

ik ben pas tevreden als ik me bedrag terug gestort krijgt wat ik over hebt gemaakt aan de light box real - time bank.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 september 2016 om 00:13 geantwoord

Beste rosanna van de Leuv,

Uw bestelling is via postNL opnieuw verzonden op 12 augustus. Het trackingnummer is RC430887789NL.

U kunt de zending hier volgen:
Tracking link: http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RC430887789NL
'2016-09-12 13:20 The item has been processed in the country of destination'

We hebben de zending getraceerd en kunnen u vertellen dat uw pakket al sinds 6 dagen bij uw lokale postkantoor is aangekomen.

Neem in dit geval contact op met uw plaatselijke postkantoor om naar details te informeren over trackingnummer RC430887789NL. Wij hopen dat u de zending snel ontvangt.

Netherland
Klantenservice Tel:0900-0570
Douane Telefoon:(+31 20) 587 3412

Neem contact met ons op als uw plaatselijke postkantoor uw zending niet kan lokaliseren.

Hermes
lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 25 september 2016 om 14:05 geantwoord

ik wil gewoon me geld teruggestort hebben
ben er helemaal nu klaar mee
kan me geld goed gebruiken voor andere dingen waste of my time die light box klaar mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Leuv