Klacht: Bestelling

op 14 september 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 21 augustus heb ik een bestelling geplaatst voor een artikel met 2-4 werkdagen levertijd. Twee weken later heb ik nog steeds geen artikel ontvangen en heb ik hierover contact opgenomen met de klantenservice. Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice is mij verzekerd dat er contact zou worden opgenomen met zowel de leverancier als de desbetreffende leidinggevende. Gedurende twee weken heb ik meerdere malen contact opgenomen met Zalando om de status van de bestelling na te gaan, hier heb ik echter nooit een reactie op gekregen. Nu ben ik inmiddels 4 weken verder en heb ik nog steeds het artikel niet ontvangen en deelt Zalando mij mede dat ik het artikel ook niet kan annuleren. Zalando heeft al 4 weken mijn geld zonder een product te leveren en biedt mij ook niet de mogelijkheid om mijn geld terug te geven.

Wanneer Zalando op tijd levert, of de mogelijkheid biedt om te annuleren wanneer dit niet mogelijk is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FransRuijs