Klacht: bestelling

op 01 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op half juli een bestelling met het nr 1607120718651805 nog niks ontvangen.
tracking nr PNL 9937917124
Kan het zijn dat zo lang duurt!!

als ik mijn bestelling heb gekregen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 01 augustus 2016 om 21:08 geantwoord

Beste klant Marie-Rose Joliet,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-07-20 2016-07-15 is verzonden via PostNL-untrack SwedenPost-untrack-HYD. Het referentienummer is PNL9937917124 Q3489591449XX. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-08-17. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Marie-Rose Joliet