Klacht: bestelling

op 26 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb namelijk een bestelling bij light in the box gedaan ergens in juni en ook nog betaald, maar me bestelling hebt ik nooit ontvangen en ik kan ze ook niet bereiken een paar email gestuurd daarna toe maar geen reactie
wat een verdriet ben heel teleurgesteld.

als ik me bestelling krijg dan ben ik pas tevreden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 augustus 2016 om 19:59 geantwoord

Beste rosanna van de Leuv,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
lightinthebox.com

Reactie van de melder van de klacht rosanna_vd_leuv

7 maanden geleden - goedemiddag helaas heb ik hierover niks meer gehoord. graag zou ik me geld terug gestort krijgen 83.43 euro duurt allemaal veel telang. graag hoor ik van u vriendelijk groet Mevr. R. van de Leuv

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:16 geantwoord

duurt allemaal veel telang graag wil ik me geld terug gestort krijgen 83.43 euro.

graag hoor ik hierover van u.

vriendelijke groeten

Rosanna

Alle klachten die gemeld zijn door rosanna_vd_leuv