Klacht: Bestelling

op 18 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb op 10 december een boxspring bij de leenbakker gekocht en die zou 18 december geleverd worden ik heb daar de bon van plus handtekening en ik kon de bed na 15:00 ophalen. Nu krijg ik 18 december pas om 13:00 een telefoontje met de mededeling dat de bed niet is geleverd. Terwijl dit absoluut niet de afspraak was. En terwijl ik vrij heb genomen van werk en ik een grote aanhangwagen met auto heb gehuurd voor 80 euro per dag. Ik vind dit niet kunnen. En ik verwacht in ieder geval een vergoeding voor de aanhangwagen die ik heb gehuurd.

Ik hoop wat van u te horen.

Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Als ik in ieder geval mijn geld terug krijg voor de aanhangwagen met auto die ik voor 1 dag heb gehuurd voor 80'euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M. Mevrouw