Klacht: Bestelling 20 mei 2021

op 20 mei 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Zojuist heb ik mijn bestelling ontvangen van de Mac Donalds die bezorgd is door jullie. Dit is nu de zoveelste keer dat uber eats fouten maakt of bestellingen beschadigd aflevert. Ik ga niet meer me mond houden hierover. Weer zijn beide drankjes compleet leeg en lekkend aan mij afgegeven. Mijn zoontje van 3 heeft zijn happy meal zonder zijn lievelings drankje moeten eten. Alleen de ijsblokjes waren nog zichtbaar. Telefonisch zijn jullie ook niet te bereiken, dat zal wel komen door honderden klachten. Ik wil dat dit nu opgepakt wordt en een oplossing komt.

Passende oplossingen. Ik wil en ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg of wat ik LEEG en lekkend krijg. Geen enkele communicatie met de bezorger. Het is schandalig en dit al voor de zoveelste keer. Het moet gewoon ophouden. Jullie service is gewoon 0!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muc Ella