Klacht: Bestellign niet ontvangen

op 19 juli 2019 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site staat dat de levertijd drie dagen is. Hierop gerekend en de bestelling gedaan. Na VIJF dagen niets ontvangen ook geen track en trace. Ik heb meerdere malen een melding gedaan bij VIDAXL dat mijn bestelling niet is. Er worden antwoorden wisselende antwoorden gegeven. De ene medewerkers geeft aan dat het ”zo spoedig” geleverd wordt en de andere geeft aan dat het nog 4 dagen kan duren. Dit, na dat ik een aantal meldingen heb gedaan.

Het KAN gebeuren dat de bestelling niet op tijd geleverd wordt, maar dan zou je verwachten dat een bedrijf dit communiceert. Dit gebeurt NIET. Ik moet er voortdurend achteraan en krijg nog steeds geen heldere antwoord.

Gewenste Oplossing:

ZO snel mogelijk ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Leymel