Klacht: Bestellig niet aangekomen en geld wel afgeschreven

[email protected] op 13 december 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om 17:00 al besteld bij uber eats, de bestelling zou er tussen 17:45 en 18:10 zijn. 18:30 nog steeds geen bestelling. Het restaurant geeft uber eats de schuld en kon voor ons niks betekenen. De bestelling bij uber eats is verdwenen terwijl we wel betaald hebben. Het help kopje via de site werkt dus niet omdat de bestelling door uber eats verwijderd is. Nergens kun je in contact komen met deze waardeloze organisatie.

Gewenste Oplossing:

Geld terug uiteraard

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]