Klacht: Besteling op 3 september geanulleerd

Rambix op 14 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via uber eats op 3 september besteling gedaan bij sushi point en die heb ik bij sushi point geabulleerd en ze hebben hezegt ve bellen uber eats datbi geld binnen 3 dagen krijgt
Onder tussen is het 14 september nog twee keer kontackt gehad met sushi point ze hebben gezegt we hebben twee keer mail gestuurd dat ze jou geld terug moesten storten en vandaag 14 september WEER SUSHI POINT GEBELD EN UITHELEGT TOEN ZEIDEN ZE MOET JE ZELF MET UBER EATS KONTACKT OPNEMEN MAAR HUN MAIL he[email protected] DE tel 800-253-9377 WERKEN NIET ….!!!!!

Dus je kan je klacht bij hun niet indienen

Gewenste Oplossing:

3 september betaald we zijn nu op 14 september ..!! Me geld batuurlijk en een leuke kado

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Reactie van de melder van de klacht Rambix

1 jaar geleden - Ke kan uber op geen ENKEL MANIER BEREIKEN HUN MAILS WERKEN NIET EN DAT TEL NR OOK NIET ZEEEEEEEEEEER TELEUR GESTELD IN UBER EATS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rambix