Klacht: besteleenmuursticker.nl incasseert wel, maar levert niet en Groupon doet niets

Bert uit Enschede op 18 januari 2012 over besteleenmuursticker.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Via Groupon heb ik een bon gekocht voor € 19,– die € 50,– waarde heeft bij een bestelling bij besteleenmuursticker.nl. In de orderbevestiging staat dat er binnen 15 dagen geleverd zou worden. Nou, dat is dus niet gebeurd. Besteleenmuursticker gebeld, maar daar wordt niet opgenomen. Ook krijg je geen reacties op mailtjes. Groupon dan maar gebeld. Pff, wat een dosier aan smoesjes hebben ze daar. Vakantie, vertraging post, moet er morgen zijn, leverancier heeft net gezegd dat het vandaag de deur uit gaat, drukte door de 4000 aanvragen, wederom vakantie (van mijn centen?) enz. Na 15 telefoontjes met Groupon was ik het helemaal zat. Ik wilde dat de “deal” geannuleerd zou worden en dat het geld teruggestort gaat worden. Maar nee, dat kan niet. Sterker nog, Groupon kan helemaal niets! Afwachten was het advies. Afwachten? Hoe lang? Ik moet volgende week maar weer bellen. Elke keer word je weer afgescheept, maar met een oplossing komen ze niet. Wat een slechte service! Bel nu al wekelijks 2 keer met Groupon en elke keer hetzelfde liedje.

Geld retour (zowel van Groupon als van muursticker.nl)en Groupon moet betere afspraken maken met de leveranciers.

Alle klachten die gemeld zijn door