Klacht: bestelde waar via Ideal betaalt maar niet ontvangen

op 06 juli 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde op 23/062017 de draadloze Byron Deurbel met 2 ontvangers maar heb die spullen nooit ontvangen. De betaling (via Ideal) van 15,90 euro is wel van de bankrekening bij de Rabobank afgeschreven.
Kunt U dit probleem voor mij oplossen?
alvast bedankt.
E.den Uijl

Gewenste Oplossing:

IK ben tevreden als de bestelling als nog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 07 juli 2017 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Spijtig om te vernemen dat u de deurbellen nog niet heeft mogen ontvangen.
Direct zijn wij de order nagelopen.

De deurbellen waren bij ons veel besteld waardoor wij een bijbestelling gedaan hebben om aan ieders wens te voldoen. Deze zending heeft helaas vertraging opgelopen. Excuses voor dit ongemak.

Gister heeft u een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat de deurbellen uiterlijk woensdag verzonden worden. In de mail heeft u een gratis verzend-code gekregen ter compensatie.

Wanneer u nog vragen heeft, aarzel dan niet om even contact op te nemen.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door velodurk