Klacht: Bestelde schoenen

op 27 mei 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Op 24 mei wilde ik 2 paar gympen die jullie in de aanbieding hebben voor €15,99 helaas hadden jullie niet mijn maat inde kleren die ik wilde hebben.
Geen probleem die konden besteld worden zo gezegd zo gedaan en waarschijnlijk volgende week donderdag binnen.
Wel alvast afrekenen en nu maar wachten.
Toevallig dat ik vandaag 27 mei weer inde winkel was en zie dat de juiste kleur en maat in het schap liggen weer een nieuwe lading binnen gekregen.
Ik blij dat ik ze dan nu al mee kon nemen en niet tot volgende week hoef te wachten.
Echter toen ik bij de kassa kwam en blij vertelde dat ik ze nu al mee wilde nemen en dat ik de betaal bon wilde overhandigen bleek dit dus niet zo te kunnen gaan.
Nee, zeiden de verkoopsters 3 dames die bij de kassa stonden dat kan niet u heeft besteld en daar moet u opwachten.
Toen ik zei ja maar dan legt u die toch gewoon in de winkel?
En dan neem ik deze nu mee.
Nee, dat was onmogelijk en als ik ze nu mee wilde nemen moest ik ze weer afrekenen en volgende week maar terug komen zodat ik de schoenen kon weigeren en dan zou ik mijn geld wel terug krijgen.
Ik heb nog nooit zo iets belachelijkes gehoord en vind dat geen services en heel on- klantvriendelijk.
Is ook gelijk de laatste keer dat ik wat bestel als het voortaan op deze manier moet gaan.
De dames deden ook geen enkele moeite om mij te gemoed te komen en lieten mij gewoon voor de tweede keer betalen.

Ik zou zeggen dat jullie dat zelf maar moeten verzinnen.
In ieder geval is dit geen service en hoop dat het beleid hierin veranderd.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

9 maanden geleden - Mevrouw krijgt een reactie van de districtsmanager met daarin uitleg waarom het niet mogelijk is wat mevrouw voorstelde.

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw van der meulen

9 maanden geleden - Ik ben in afwachting

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw van der meulen

9 maanden geleden - Nog steeds in afwachting

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van der meulen