Klacht: Bestelde ring via winkel onverwacht duurder

op 28 juni 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Op maandag 12-06-17 heb ik in de winkel van Lucardi een ring gepast die ik al op internet had zien staan (maar in verkeerde maat). De medewerkster kon deze ring voor mij bestellen in de juiste maat, deze zou dan via een ander filiaal naar deze worden gezonden en ik zou op de hoogte worden gebracht d.m.v. een telefoontje.

Nadat ik twee weken met smart op de ring had gewacht (en in de tussentijd nog langs was geweest om te vragen of de ring al binnen was) werd ik dan eindelijk gebeld op 26-07 dat de ring binnen was. Echter ging ik van een andere prijs uit, omdat ik deze ring op de dag van bestelling en de dagen erna op internet de Lucardi webshop had zien staan voor een lagere prijs. Dit heb ik gezegd, waarop de medewerker zei dat het dan waarschijnlijk om een extra online actie van 20% ging, maar dit stond niet bij het product vermeld op internet (zie bijlage.) Het was mij niet duidelijk, anders had ik de ring wel bested via de webshop..
De prijs die ik er dan voor zou moeten betalen in de winkel is 34,99 i.p.v. de verwachte 20,99.. Dit was nogal een tegenvaller na al het wachten, dus heb ik de ring gelaten voor wat het was..

?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 17 juli 2017 om 11:26 geantwoord

Beste,

Na aanleiding van dit bericht en de mail contact die je al eerder met onze klantenservice hebt gehad, willen wij je vragen nogmaals contact op te nemen via info@lucardi.nl. Wij kunnen dan kijken of wij nog iets voor jou kunnen betekenen.

Wij hopen je zo voldoende geinformeerd te hebben

Met vriendelijke groeten,
Lucardi Juweliers

Alle klachten die gemeld zijn door Bfdg