Klacht: Bestelde producten doen het niet en ik krijg geen contact met het bedrijf.

op 26 mei 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Ik heb op 8 mei jl. 2 producten besteld en de aflevering was vlot.
Helaas deed geen van beide producten het, wat ik een dag erna via mail heb doorgegeven. Na 5 emails tot op heden geen bericht ontvangen. Ik wil ze graag retour zenden.
Vind het vreemd dat je geen telefonisch contact kunt maken.
Jammer. Jammer.

Ik zou blij worden als ik een retour adres zou krijgen en het pakket kan terugsturen.
Ook zonder eerst iets te moeten printen (niet iedereen heeft een printer).

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 28 oktober 2017 om 18:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u 2 speakers heeft ontvangen en dat deze beiden niet werken.

Wij hebben beiden speakers van u retour ontvangen, na het uittesten van beiden modellen bleken deze naar behoren te werken, wij konden geen defect vinden.

Desondanks hebben wij ervoor gekozen om beiden speakers te vervangen om er 100% zeker van te zijn dat u een goed product ontvangt.
De nieuw verzonden speakers zijn voor verzending getest op werking.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag, u kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop