Klacht: Bestelde en betaalde boeken worden niet geleverd

op 05 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Een bestelling die wij reeds begin augustus hebben geplaatst, betaald en bevestigd hebben gekregen van Van Dijk schijnt nu onbekend te zijn bij Van Dijk.
School is vandaag begonnen en nog steeds geen boeken.
De medewerkers van de klantenservice (ha ha zeg maar gerust Van Dijk service) want er wordt helemaal niet meegedacht met de klant!!!
Boeken moeten opnieuw besteld en betaald worden. Hoe gek kan het gaan !!
Als we vragen om spoed levering is dit niet mogelijk bij de ene medewerkster en kennen zij deze service niet terwijl een andere heeft aangegeven dat dit wel kan tegen een vergoeding van €35,-. Als we de medewerkster hier mee confronteren kan het dus wel maar wel tegen betaling van €€€€.
Als we vragen om door te verbinden met iemand die zich wat meer verantwoordelijk voelt over de gang van zaken zoals een afdelingshoofd of andere manager dan is dit niet mogelijk.
Wat een bedrijf !!!!

Als de bestelde boeken binnen 1 dag geleverd worden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 05 september 2016 om 20:49 geantwoord

Goedenavond Peter,

Wat vervelend dat de boeken zijn betaald maar niet zijn afgeleverd. Kan je ons een mail sturen met een betaalbewijs? Dit kan naar mbo@vandijk.nl. Wij zullen voor een passende oplossing zorgen.

Spoed is bij ons geheel kosteloos. Dit kost geen €35 bij ons. Kan je ons vertellen wie heeft verteld dat het geld kost?

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door 1234jtpf