Klacht: bestelde artikelen niet gekregen, alleen lege doos.

op 02 juni 2017 over M2Trading.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 dingen besteld voor onze scooter.
De doos komt de volgende dag aan, zit prop papier in met factuur?. bellen met de verkoper (Vincent) levert niets op, ja grote mond.
Ik had m2trading eerder moeten google, dan had ik gezien dat het geen correct bedrijf was.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit soort bedrijven van het internet verdwijnt ..
Schade voor ons slechts 8.90 euro. maar gezien de vele klachten over dit bedrijf is de schade voor anderen vele malen hoger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar M2Trading.nl over deze klacht.

Bericht van M2Trading.nl

5 maanden geleden - Beste Gert de Gans, Erg vervelend dat u nu ook nog begint te liegen! U geeft ons aan alleen de Domino handvaten te hebben ontvangen en geen claxon dus de doos was zeker niet leeg. U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor in totaal €8,90 U heeft besteld 1 set Domino handvaten A €3,95 omdat dit product onder de €75,- euro is betaald u hiervoor €4,95 verzendkosten. U had ook graag nog een claxon gehad blijkt achteraf maar die heeft u nooit besteld dus hebben wij ook niet kunnen verzenden. In de winkelwagen wordt voor dat u afrekende nog extra gevraagd, heeft u uw bestelling en gegevens gecontroleerd? U mag de handvaten die u niet meer wilt hebben gerust retour sturen dan krijgt u uw volledige aankoop bedrag van €8,90 terug gestort op uw rekening. U bent het niet met ons eens en begint ons oplichters te noemen terwijl wij niets aan deze situatie kunnen doen u heeft toch echt maar zelf 1 product besteld en betaald. Dat wij overigens ook binnen 1 werkdag zoals belooft hebben geleverd!

Reactie van de melder van de klacht faviansandro

5 maanden geleden - Kijk eens, nu er een klacht word ingediend blijkt meneer plots een stuk vriendelijker. Ik heb inmiddels ook een klacht bij PayPal ingediend van het niet ontvangen van bestelde goederen. Ik had een claxon a 4.95 besteld en een set handvaten a 3.95 maakt idd 8.90 euro. Beide zijn niet aangekomen. wel in de doos was een prop papier en een factuur, niet gespecialiseerd wat er daadwerkelijk zou worden verstuurd. Ik/ wij hebben nooit aangegeven iets te hebben ontvangen, behalve de lege doos. die kon ik volgens (Vincent) terugsturen en dan mocht ik zelf ook nog de verzendkosten betalen. dat zou dan een exstra stop zijn.. Er word ook niets vermeld in de 4!! mailtjes die wij gekregen hebben, wat er besteld of betaald is, dus je kan later van alles verklaren wat een klant wel of niet besteld zou hebben. Het enige wat klopte was dat het pakket er idd de volgende dag, wel zonder de bestelde artikelen. Had ik even gegoogeld dan had ik de tientallen andere gedupeerden gezien die ook bij M2trading iets besteld hadden, betaald hebben maar nooit iets hebben ontvangen. Ik ga uiteraard ook bij de Politie aangifte doen van internetoplichting door dit 'bedrijf' ..

Bericht van M2Trading.nl

5 maanden geleden - Hallo Gert de Gans, U heeft ons duidelijk aangegeven in het telefoon gesprek dat u de handvaten ontvangen heeft. alleen u miste nog de claxon die u graag gehad heeft. Wij zijn bij thuiswinkelwaarborgh aangesloten en zouden dit niet kunnen als we oplichters zouden zijn. U heeft in elke mail ook uw factuur ontvangen helaas kunnen wij hier geen bijlagen bij plaatsen anders hadden we hem er meteen bij gestoken. Op uw pakbon staan ook alleen de handvaten die u ook ontvangen heeft! U bent blijkbaar niet uit op een oplossing maar op het zwart maken van hardwerkende bedrijven! Succes met aangifte doen.

Reactie van de melder van de klacht faviansandro

5 maanden geleden - nogmaals, ik weet niet waar jij vandaan haalt dat wij enig besteld product hebben ontvangen. Nu worden wij als klant dus voor leugenaar neergezet, welles nietes. Waarom zouden wij als klant, ik heb nooit eerder iets bij jullie besteld, voor slechts 8.90 euro een 'hardwerkend' bedrijf zwart willen maken? Zou het dan toch niet zijn dat meneer de boel hier probeert schoon te praten en alles omdraait? Waar komen met ons al die verdere klachten vandaan, mensen die met ons iets besteld hebben wat nooit is aangekomen!! Google eens M2Trading en je schrikt van al de gedeputeerden klanten, niet één maar tientallen!!!! Wij zullen ook thuiswinkelwaarborg aanschrijven betreft deze praktijken, het aangesloten zijn geeft mensen toch een verkeerde/foute indruk in dit bedrijf. De Manier hoe je word afgeblaft aan de telefoon spreekt boekdelen over dit bedrijf. Ik zou er normaal gesproken niet zo'n probleem van maken voor die paar centen maar als ik dan teruglees dat wij hier voor leugenaar worden neergezet maak ik er wel werk van. En welke oplossing had jij nú in gedachte, tijdens ons korte telefoongesprek dacht je daar heel anders over!! Op de pakbon staan idd alleen de handvaten, zonder de claxon. Nu de levering nog.

Bericht van M2Trading.nl

5 maanden geleden - Beste Gert de Gans, Ik blijf het erg vervelend vinden dat u zo blijft volhouden. Tijdens ons Telefoon gesprek geeft u aan in uw eerste zin dat u alleen de handvaten heeft ontvangen. Dit komt ook volledig overeen met uw factuur, Pickbon en het betaalde bedrag. De handvaten kosten €3,95 en de verzendkosten onder de €75,- zijn €4,95. Dit samen is €8,90 het bedrag dat u ook heeft betaald. Zoals eerder aan gegeven in ons telefoon gesprek zijn de mogelijke oplossingen. 1. U stuurt de handvaten terug en krijgt uw aankoop bedrag en betaalde verzendkosten voor de heenweg terug. 2. U houdt de bestelling. Met vriendelijke groet, Team M2trading.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door M2Trading.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat M2Trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

M2Trading.nl

Heeft op 11 juli 2017 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels heeft Paypal deze klacht ook afgewezen en zijn de Juridise stappen ook afgewezen. Des ondanks willen wij u nog altijd de oplossing bieden.

Zoals eerder aan gegeven in ons telefoon gesprek zijn de mogelijke oplossingen.
1. U stuurt de handvaten terug en krijgt uw aankoop bedrag en betaalde verzendkosten voor de heenweg terug.
2. U houdt de bestelling.

Heeft op 11 juli 2017 om 20:00 geantwoord

Paypal heeft mij het betaalde bedrag terug betaald wat is terug gevorderd bij oplichter M2trading.
Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie van oplichting door dit 'bedrijf'.
Ik hoop dat de vele mede gedupeerden ook actie ondernemen om dit soort oplichters te stoppen en van het internet te verwijderen.
Ik kan Wel een verklaring overleggen wat Paypal heeft verklaard, M2trading blijft maar leugens schrijven. Kom maar met het opgenomen gesprek, wat je eerder verklaarde.
Jullie zijn gewoon een triest geval.....

Alle klachten die gemeld zijn door faviansandro