Klacht: Bestelde artikel niet compleet ontvangen

op 31 januari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 26 november 2013 de Sonos play 3 bij Wehkamp besteld omdat ik de Sonos Bridge gratis zou krijgen. De Sonos play werd geleverd maar de Bridge niet. Omdat ik ervan uitging dat dit nageleverd zou worden, heb ik netjes gewacht. Op 23 januari 2013 had ik de Bridge nog steeds niet ontvangen en ik heb toen naar de klantenservice gemaild met de vraag waar de Bridge bleef. Ik kreeg een email terug met de mededeling dat deze op 24 januari 2014 tussen 14:00 uur en 18.00 uur geleverd zou worden. Op 24 januari 2014 werd echter niets geleverd en ik heb weer een email gestuurd naar de klantenservice. Mij werd toen medegedeeld dat ik even moest wachten, want het artikel was onderdag.
Het is vandaag inmiddels 30 januari 2014 en ik heb nog steeds geen Bridge ontvangen. Vanmiddag heb ik gebeld met de klantenservice van Wehkamp en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat dit artikel niet meer leverbaar was. Ook werd mij medegedeeld dat het geen zin heeft om hierover een klacht in te dienen.

De Sonos Bridge zie ik graag zo spoedig mogelijk tegemoet of anders een vergoeding zodat ik deze ergens anders kan kopen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 31 januari 2014 om 11:25 geantwoord

31-01-2014 Inmiddels opgelost door Customer Care wehkamp.nl

Heeft op 03 februari 2014 om 19:32 geantwoord

Ik vind het allereerst erg jammer dat het tot een klacht had moeten komen. Hadden medewerkers van Wehkamp hun werk goed gedaan, dan zou dat niet nodig zijn geweest.
Ik heb het artikel uiteindelijk toch wel gekregen.
Een woord van dank gaat uit naar Maarten van Wehkamp die mij toch goed geholpen heeft.

Mijn dank gaat dan ook

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mousha