Klacht: ‘Besteld voor 23:59 is morgen in huis’ nee dus

op 26 februari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Vrijdag dacht ik, nou ik bestel bij wehkamp, want dan krijg ik het de volgende dag in huis. Nee dus, er staat ‘je bestelling komt tussen 14:00 en 18:00’, niks binnen. Hele dag thuis gebleven, want wou het niet missen natuurlijk. Kwart voor 6 bel ik hun klantenservice krijg ik je te horen dat het ‘waarschijnlijk’ maandag binnen zal komen. Daarna werd er gezegd dat ze de bestelling opnieuw zou sturen, want dan krijg ik er twee binnen en dan kom ik er een retour sturen. Ik zeg ‘nou liever niet dat is me teveel werk’. Ik woon in een buitengebied zonder auto, wil niet met dat domme pakketje helemaal naar het centrum gaan om hem retour te verzenden. Aangezien het jullie fout is moet ik ook nog tijd vrij maken om dat tweede pakketje retour te doen. Nou telefoongesprek is voorbij, krijg ik een e-mail dat ze het tweede pakketje toch verstuurd heeft. Jezus zeg, wat een slecht bedrijf.

Zelf dat tweede pakketje op halen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 26 februari 2018 om 09:40 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat het mis is gegaan met het bezorgen van je pakket, onze excuses voor het ongemak. Het tweede pakket wat is opgestuurd kan uiteraard ook bij je thuis opgehaald worden, dan hoef je het niet zelf weg te brengen. Indien wij de retourafspraak voor je kunnen maken, ontvangen wij graag je gegevens per e-mail. Je mag deze mail dan sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Yssmn