Klacht: Besteld product niet geleverd / aan het lijntje gehouden

op 12 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Schandalig zo als ik aan het lintje ben gehouden met mijn bestelling (5220075). Een kleine bloemlezing:
17-06 (wk 24) – fiets besteld en betaald. Levertijd volgens website : 1 werkdag
19-06 (wk 25) – mail van fietsenwinkel.nl: Tot onze spijt hebben we nu van de leverancier vernomen dat de verwachte leverweek is uitgesteld ………Wij verwachten je bestelling nu binnen te krijgen in week 28 2017.
04-07 (wk 27) – mail van fietsenwinkel.nl: Tot onze spijt hebben we nu van de leverancier vernomen dat de verwachte leverweek is uitgesteld …… Wij verwachten je bestelling nu binnen te krijgen in week 28 2017.
11-07 (wk 28) – geen bericht van fietsenwinkel.nl. Zelf maar gebeld. Reactie: uw fiets is binnen. Hij wordt 11/7 ’s avond vervoerd naar afleverpunt. U ontvangt daar vanavond nog een mail over.
12-07 (wk 28) – nog geen bericht van fietsenwinkel.nl. Zelf maar weer gebeld. Reactie: ik wordt vanuit de klantenservice doorverbonden met en ander afdeling. En daar komt…..Sorry meneer , maar we hebben een foutje gemaakt, uw fiets was niet op voorraad en is ook niet meer leverbaar.

Ik geloof hier dus helemaal niets van. Heb dit ook zeer boos overgebracht in een vrije stevige discussie met één van de medewerkers. Helaas was/is deze zowel inhoudelijk als sensitief niet gekwalificeerd genoeg om mijn probleem op te lossen. Het enige wat ie kon bieden was dat ik een alternatief kon kopen. Ja dat slaat natuurlijk nergens op…..als ik dat had gewild had ik dat alternatief wel direct gekocht. Ik heb tevens geëist dat ik mijn geld direct terug krijg.

Ik heb na dit telefoongesprek direct Gazelle gebeld. De situatie voorgelegd en wat schetst mijn verbazing. Het betreffende type is voor HET LAATST IN MEI UITGELEVERD en sindsdien niet meer leverbaar. En mijn bestelling is van 17 juni !!!!!! Ik ben dus volledig voor de gek gehouden door fietsenwinkel.nl. Bovendien staat het model nog steeds (12/7) op de site te koop met een levertijd van 1 werkdag. En een pop-up dat afgelopen week alweer 3 mensen dat product hadden gekocht. Schandalig.

Helaas, dat gaat niet meer lukken. Betaal liever 100 euro meer en koop bij een wel betrouwbare fietsenwinkel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Beste Peter, Zeer vervelend om te moeten lezen dat er zoveel mis is gegaan. Onze excuses voor het ontstane ongemak. We vinden het jammer dat er geen mogelijkheid tot oplossing meer in zit, en willen je dan ook bedanken voor je feedback inzake onze dienstverlening. Mocht je toch nog met een hulpvraag zitten, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Maarten - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door pierreleau