Klacht: besteld pakje via vrouwtelegraaf niet ontvangen

op 19 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

TA2169476 ordernr
Volgens Postnl. was het pakje ( op 9 juli jl) bij ons afgegeven. Niets is minder waar. ( was onmogelijk omdat we op vakantie waren) Ik heb hierover gereclameerd via de mail bij de Telegraaf en bij Postnl. Echter van beiden geen reactie gehad. Daarom het telefonisch geprobeerd. Om deze vraag te stellen heb ik een gesprek moeten voeren van ruim 12 minuten. ( a 0,80 per minuut) Schande!!
Er wordt nu een onderzoek ingesteld.( medewerkers hebben alleen een voornaam, mogen geen achternaam geven?) Ik ben benieuwd of ik nog iets hoor.
Dit alles is bijzonder klantvriendelijk. Ik overweeg het abonnement op te zeggen.

-Wanneer er gereageerd wordt op een email. ( niet eens een ontvangstbevestiging gehad!)
- Wanneer de belkosten van 0.80 per minuut vervallen
- Wanneer mijn pakje alsnog bezorgd wordt/geld terugkrijgt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juli 2016 om 09:46 geantwoord

Beste Ellen,

Wat vervelend om te horen dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen.
Wij hebben u vandaag geprobeerd te bellen om het één en ander helder te krijgen uit uw verhaal.
Als wij het goed begrijpen is er dus een onderzoek ingesteld vanuit Postnl om te kijken waar het pakketje gebleven is. Mocht dit zo zijn, dan zullen wij inderdaad ook dit onderzoek af moeten wachten. Wij gaan er wel vanuit dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgepakt door Postnl en dat het pakketje gewoon bezorgd wordt. Groet, Monique~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door epauel