Klacht: Besteld en betaald, niet geleverd, bedrijf reageert nergens op

op 29 januari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 20-01 een Batterij voor de Galaxy S4 besteld onder bestelnummer 15057 en direct betaald via iDeal. Bij de productomschrijving stond dat deze binnen 24 uur geleverd zou worden. Dit was voor mij belangrijk. Nu, 9 dagen later nog altijd niet geleverd. Op het dure 0800 nummer (80ct per min) neemt niemand op. Via het contact formulier twee keer gereageerd: geen enkele reactie. Er is dus gewoon geen contact te krijgen met dit bedrijf (behalve misschien eens een keer langs gaan).

Bij voorkeur geld terug (inclusief de betaalde verzendkosten). Anders alsnog snelle levering.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Wij zullen proberen uw batterij zo snel mogelijk te verzenden, als dit niet snel lukt zullen wij contact met uw opnemen voor uw geld terug.

Reactie van de melder van de klacht Digger36

3 jaren geleden - Na bovenstaande reactie van het bedrijf weer een week stil. Als dat de definitie is van snel leveren ben ik er klaar mee. Als ik binnen een week geen oplossing heb ga ik aangifte van oplichting doen en alle relevante media er bij betrekken.

Laderwebshop.nl

Heeft op 16 februari 2014 om 06:01 geantwoord

s4 batterij is momenteel niet leverbaar email ons even met uw gegevens.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 februari 2014 om 18:18 geantwoord

Niet opgelost. Bedrijf reageert nergens op. Telefoon wordt niet opgenomen, geen antwoord op hun eigen webform en ook een mail aan klantenservice@laderwebshop levert 0 reactie op. Speelt alleen hier mooi weer en zet de klacht op opgelost terwijl dit niet zo is. Nog altijd geen batterij of geld terug.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Digger36