Klacht: Besteld / betaald/ retour gezonden / wacht nog steeds op terugbetaling

op 17 juli 2012 over Nuvoryn in de categorie Medische produkten

Halverwege maart de 2 potjes besteld (je kreeg er 1 gratis, dus in totaal 3 stuks). Had niet het gewenste resultaat dus 24 april de potjes via track en trach retour gezonden naar Engeland. Retourzending is daar 26 april afgeleverd. Vanaf 16 mei al aan het mailen, de eerste keer gaven ze aan dat het retourbedrag binnen 2 weken teruggestort zou worden. Kreeg ook een excuusmail dat zij mijn mail door zouden sturen naar de fin. afdeling. 23 mei wederom gemaild, 29 mei een herinneringsmail gestuurd en gevraagd naar de status van mijn mail van 23 mei.

31/5 gebeld met nuvoryn 010-7131885 . contact gehad met tony, heeft het weer doorgegeven aan de financiele afdeling met het verzoek mij terug te betalen. Moet rekening in de gaten houden als ik het in week 24 (eind) nog niet heb wederom contact opnemen.

4 juni kreeg ik eindelijk een mail terug van mijn eerder gestuurde mail van 23 mei !!

Beste klant,
Ik heb uw aanvraag naar de financiele dienst doorgestuurd en ik heb gevraagd uw terugbetaling met spoed te behandelen.
Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging.

Op 6 juni heb ik wederom een mail gestuurd
Op 31/5 heb ik telefonisch contact met jullie gehad en gesproken met Tony, hij zag dat deze order nog op pending stond (waar wordt op gewacht, zending is 26/4 afgeleverd op het retouradres, zie verder in deze mailwisselingen) maar ook hij ging wederom mijn aanvraag voor terugbetaling (betreffende ordernummer 2370005674) doorgeven aan de financiële afdeling. Zoals u kunt lezen in onderstaande mailwisselingen inclusief het telefonische contact is het nu 3x doorgegeven aan de financiële afdeling.
Ben nu al ruim een maand bezig om mijn geld teruggestort te krijgen en elke keer krijg ik eigenlijk hetzelfde antwoord.
Ik eis nu dat het verschuldigde bedrag van € 79,90 nog deze week op mijn rekening is teruggestort.

Op 19 juni telefonisch contact gehad met 0107131885 (dhr Mieko), ging het met spoed doorzetten naar de supervisor. Had allang terug gestort moeten zijn.
Dhr Mieko heeft mij belooft dat het deze week nog teruggestort zou worden. Nou niet dus.

13/7 Wederom telfonisch contact gehad met Nuvoryn, gesproken met dhr Tony.
Ging het wederom doorgeven aan zijn supervisor en aan de finaciele afdeling.
Advies van hem rekeningnummer in de gaten te houden (en in week 30 terug te bellen). Dit ga ik zeker doen.

Dat ze waar maken wat ze beloven. Ik zou dus graag het verschuldigde bedrag van € 79,90 teruggestort zien op mijn girorekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Rojeri