Klacht: Besteld -> betaald -> niet geleverd

op 10 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13-3-2012 heb ik 2 LED bloempotten op zonne-energie besteld. De levertijd zou 10 weken bedragen. De bedoeling was om de nieuwe voorjaarsbloemen in de bloempotten te planten.
Na diverse mail en telefoonkontakten -de laatste telefonische info dateert van 28-6-2012- is aangegeven dat de bloempotten in week 26 geleverd zouden worden en dat is 15 weken ná de bestelling/betaling.
Op dit moment zijn de bloempottten nog steeds niet geleverd en ik heb ook geen bericht van Groupon of wie dan ook gehad wanneer ze dan wél geleverd worden.

Gewenste Oplossing:

onmiddellijke levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 februari 2013 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jos,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door scholtes