Klacht: Besteld, betaald en niets geleverd gekregen

op 09 september 2017 over Hype-Store.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Maandag een hoverboard besteld, per mail ook bevestiging hiervan ontvangen. In de mail stond dat er een verlate levering zou plaatsvinden. Aangezien ik deze voor mijn zoon zijn verjaardag heb besteld, wil ik deze graag tijdig in huis hebben.
Ik heb gebeld, gemailt, contact formulier ingevuld, maar nergens een respons.
Ik wacht nog een paar dagen af, bij blijvend geen respons, ga ik aangifte doen bij de politie.

Ik ben tevreden als ik binnen 5dagen weet wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden. Indien het product niet leverbaar is, wil ik mijn geld direct terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hype-Store.nl

Reactie van de melder van de klacht IlonaDeVos84

1 jaar geleden - En, enige reactie?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hype-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht IlonaDeVos84

1 jaar geleden - Gisteravond een update van hype-store ontvangen. Uiterlijk maandag wordt er geleverd, bestelling annuleren en geld terug zou ook mogelijk zijn. De verjaardag van mijn zoon hebben we al gemist, dus ik geef ze nog de kans de bestelling alsnog af te leveren. Ivm hun slechte communicatie en te late levering nog wel gevraagd of ze iets ter compensatie kunnen doen. Ik wacht het af tot maandag.

Reactie van de melder van de klacht IlonaDeVos84

1 jaar geleden - Na weer een loze belofte tot levering gister mijn bestelling geannuleerd, vanmorgen stond mijn geld weer op mijn rekening. Jammer dat de communicatie zo slecht loopt en dat het nu zo lang duurt voor mijn zoon zijn verjaardagskado krijgt. Gelukkig is mijn geld terug en kan ik vanmiddag voor zelfde prijs een nieuwe in de buurt zelf ophalen. Hype-store erg jammer hoe dit allemaal verlopen is!

Alle klachten die gemeld zijn door IlonaDeVos84