Klacht: Bestel er nooit meer, geven mijn geld niet terug!

op 19 januari 2014 over i want that musthave.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Eind oktober heb ik via deze site een tas besteld en betaald, deze kwam rond de 20e van DECEMBER pas binnen. Er zou iets fout zijn gegaan bij de leverancier, nou dat kan gebeuren dus ik wachtte geduldig af.
Echter, toen de tas binnen kwam en ik hem voor het eerst mee wilde nemen, bleek de rits stuk te zijn. Ik heb hem dezelfde dag nog op de post terug gestuurd met de mededeling dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen, maar dat ik mijn geld terug wilde. Immers, ik had al twee maanden op de tas gewacht en had geen zin om weer 2 maanden op een nieuwe tas te wachten met het risico dat er wegens een productiefout weer een gebrek in zat.
Via postNL track and trace zag ik dat de tas 24 december bij Iwantthatmusthave was bezorgd. Maar mijn geld werd maar niet teruggestuurd. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en steeds werd mij gezegd dat ze het in orde zouden maken.

Nu bijna een maand later sinds het terugsturen van de tas en dus 3 maanden sinds ik de betaling heb voldaan, heb ik NOG GEEN GELD TERUG. Ik vind het echt belachelijk, als ik iets bestel dien ik direct te betalen, maar zelf kunnen ze niet even 5 minuten vrijmaken om het geld terug te boeken. Dat is tegenwoordig via internetbankieren binnen 2 minuten gebeurd!

Ik wil mijn geld terug, zo snel mogelijk.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over i want that musthave.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over i want that musthave.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peggy0206