Klacht: bestekset sola

op 19 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bente,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u een dessert-lepel mist bij de zending van uw Sola-bestekset.
Sola is al tientallen jaren een zeer betrouwbaar en servicegerichte leverancier van bestek.

Nu heb ik de gehele situatie onder de loep genomen.
Wij hebben helaas geen mailbericht van u ontvangen, omtrent het ontbreken van de dessertlepel.

Wij verzoeken u vooralsnog ons een mailbericht te sturen naar: info@koopjedeal.nl met daarin uw bestelnummer en een korte omschrijving van uw klacht.
Vervolgens zullen wij de leverancier hierover contacteren.
U kunt antwoord binnen maximaal twee werkdagen verwachten.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door bentevdwal