Klacht: slechte afdruk van foto op aluminium

op 15 augustus 2019 over Bestecanvas.nl in de categorie Fotoservice

beste,

Ik had bij bestecanvas.nl een foto op aluminium besteld van 90×75.
Deze was beschadigd en wazig en de aluminium look was ver te zoeken. ik moest foto’s opsturen van de beschadiging en er werd een nieuw produkt gemaakt en naar mij opgestuurd.
de tweede levering was niet beschadigd maar nog steeds wazig en weinig aluminum look. ik heb meerdere keren gemaild en mijn beklach gedaan, de mail werd steeds in engels beantwoord en telefonisch contact was al helemaal niet mogelijk. ze zeggen dat ik een betere foto had moeten sturen. ik gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen maar dat doen ze niet. ik heb de foto vooruit betaald 64.00 euro.
ook heb ik gevraagd om een tegoed bon,, maar ze blijven zeggen dat ik beter naar de kwaliteit van de foto had moeten kijken. ik heb geen waarschuwing gehad dat de kwaliteit van de foto niet goed was.
ik ben bang dat ik mijn 64 euro kwijt ben en de afdruk beland in de prullebak, want ik wordt er scheel van als ik ernaar kijk. heel jammer, maar daar hebben ze totaal geen boodschap aan

M Boswijk

ik zou het erg op prijs stellen, als ze mij een tegoedbon geven waarmee ik een nieuwe afdruk kan bestellen.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestecanvas.nl

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestecanvas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door margjeb93