Klacht: Valse leverings voorwendselen bij verkoop

Kasper.D op 09 juli 2021 over Bestair Technics BV in de categorie Installatiebedrijven, Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een gesprek in mei akkoord gegaan met de offerte en met de belofte dat het binnen 4 tot 10 weken geleverd zou worden (staat op de offerte en was een specifieke eis van ons) dit was mogelijk mits we direct zouden betalen. Bijna 10 duizend euro voorgeschoten. . uiteindelijk zelf moeten bellen wanneer de installatie gaat plaatsvinden en wat blijkt, pas eind september kan het geïnstalleerd worden. Bij annuleren brengen ze 50% in rekening!

Gewenste Oplossing:

Als er binnen de afgesproken termijn geleverd en geïnstalleerd gaat worden of dat wij kosteloos kunnen annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestair Technics BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestair Technics BV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bestair Technics BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bestair Technics BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bestair Technics BV

Heeft op 17 januari 2022 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Waard,

Dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u een klacht heeft.
Bestair maakte nog geen gebruik van klacht.nl op het moment van uw klacht. Wij gaan er vanuit dat het inmiddels is opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Bestair

Alle klachten die gemeld zijn door Kasper.D