Klacht: Slechte afspraken

Vanoostveen op 08 juli 2021 over Bestair Technics BV in de categorie Installatiebedrijven, Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25 mei hebben wij een verkoper van Bestair over de vloer gehad, die heeft ons verteld dat wij binnen 8 tot 10 weken een installatie konden krijgen als wij nu het systeem zouden aanschaffen.

De levering vond volgens afspraak na 8 weken plaats, degene die de “premontage” deed zei dat ik snel gebeld zou worden. Dit heb ik niet afgewacht en ben zelf gaan bellen. Dan blijkt dat er pas over 10 weken geplaatst kan worden. Dit houdt in dat pas 2e helft september wordt geplaatst en niet zoals toegezegd 2e helft juli. De hele reden voor ons om met deze partij in zee te gaan was dat ze snel konden installeren.
Geld teruggeven doen ze niet, ook al hebben ze onder valse voorwendselen de producten aan ons verkocht! Wij zitten nu met een stapel dozen in huis en een nare nasmaak van zaken doen met een uiterst onbetrouwbare partij.

Gewenste Oplossing:

Als ze hun afspraken nakomen en uiterlijk voor eind juli de installatie laten plaatsvinden. Lukt dat niet dan wil ik dat de geleverde spullen binnen een week worden opgehaald en 100% van het aankoop bedrag wordt geretourneerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestair Technics BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestair Technics BV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bestair Technics BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bestair Technics BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bestair Technics BV

Heeft op 17 januari 2022 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Oostveen,

Dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u een klacht heeft.
Bestair maakte op het moment van uw klacht nog geen gebruik van klacht.nl.
Wij gaan er vanuit dat de klacht inmiddels is opgelost. Mocht dit niet zo zijn horen wij graag van u.

Met vriendelijke groet,

Bestair

Alle klachten die gemeld zijn door Vanoostveen