Mijn Klacht:
Op 25 mei hebben wij een verkoper van Bestair over de vloer gehad, die heeft ons verteld dat wij binnen 8 tot 10 weken een installatie konden krijgen als wij nu het systeem zouden aanschaffen.
De levering vond volgens afspraak na 8 weken plaats, degene die de “premontage” deed zei dat ik snel gebeld zou worden. Dit heb ik niet afgewacht en ben zelf gaan bellen. Dan blijkt dat er pas over 10 weken geplaatst kan worden. Dit houdt in dat pas 2e helft september wordt geplaatst en niet zoals toegezegd 2e helft juli. De hele reden voor ons om met deze partij in zee te gaan was dat ze snel konden installeren.
Geld teruggeven doen ze niet, ook al hebben ze onder valse voorwendselen de producten aan ons verkocht! Wij zitten nu met een stapel dozen in huis en een nare nasmaak van zaken doen met een uiterst onbetrouwbare partij.
Gewenste Oplossing:
Als ze hun afspraken nakomen en uiterlijk voor eind juli de installatie laten plaatsvinden. Lukt dat niet dan wil ik dat de geleverde spullen binnen een week worden opgehaald en 100% van het aankoop bedrag wordt geretourneerd
