Klacht: Komen afspraken omtrent installatie niet na

Mvroom op 07 juli 2021 over Bestair Technics BV in de categorie Installatiebedrijven, Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 mei hebben wij een verkoper van bestair over de vloer gehad, die heeft ons verteld dat wij binnen 10 weken een installatie konden krijgen als wij nu het systeem zouden aanschaffen.

De levering vond volgens afspraak na 8 weken plaats, het “premontage” team bevestigde dat normaal de installatie binnen 2 weken plaats vindt maar door drukte kan dit 3 weken worden, ik zou in ieder geval binnen een week gebeld worden voor de planning.

Na een week zelf contact opgenomen, de installatie kan pas eind september plaatsvinden, over 12 weken dus! De hele reden voor ons om met deze partij in zee te gaan was dat ze snel konden installeren. Geld teruggeven doen ze niet, ook al hebben ze onder valse voorwendselen de producten aan ons verkocht! Wij zitten nu met een stapel dozen in huis en een nare nasmaak van zaken doen met een uiterst onbetrouwbare partij.

Gewenste Oplossing:

Als ze hun afspraken nakomen en uiterlijk voor eind juli de installatie laten plaatsvinden. Lukt dat niet dan wil ik dat de geleverde spullen binnen een week worden opgehaald en 100% van het aankoop bedrag wordt geretourneerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestair Technics BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestair Technics BV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bestair Technics BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bestair Technics BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bestair Technics BV

Heeft op 17 januari 2022 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vroom,

Dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u een klacht heeft.
Wij maakten nog geen gebruik van klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat uw klacht inmiddels is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn helpen wij u graag alsnog.

Met vriendelijke groet,

Bestair

Alle klachten die gemeld zijn door Mvroom