Klacht: Betaling

Ans Jurling op 19 mei 2021 over Bestair Technics BV in de categorie Installatiebedrijven, Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Offerte van € 6.739,99 voldaan voordat er levering plaatsvond.
Op de dag van levering kreeg ik, zomaar uit het niets, een offerte van zo’n € 2100,- voor de condenspompjes en of ik die eerst wilde overmaken alvorens de werkzaamheden konden worden voortgezet. Onder deze druk heb ik getekend, maar niet betaald.
Afspraken zijn niet nagekomen. Er zouden twee dagen nodig zijn. Nu zijn het er drie en de zaak is nog steeds niet afgehandeld. BestAir heeft de montage verder stopgezet omdat ik niet heb betaald. Bovendien hebben ze één unit meegenomen, omdat die stuk was.
Bij het eerste gesprek, en zeker bij de pré-montage, had men moeten weten dat er condenspompjes bij moesten. Ik was van mening dat ik alles al had betaald.
Een klachtenbrief en telefoongesprekken boden geen soelaas.

Gewenste Oplossing:

Wanneer vóór 1 juni de montage wordt voltooid. En financieel stel ik voor:
fifty-fifty.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestair Technics BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestair Technics BV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bestair Technics BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bestair Technics BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bestair Technics BV

Heeft op 17 januari 2022 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Vervelend om te horen dat u een klacht heeft/had. Bestair maakte helaas nog geen gebruik van klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat uw klacht inmiddels verholpen is.

Mochten er nog vragen zijn of hulp nodig zijn dan helpen wij u graag.

Met vriendelijke groet,

Bestair

Ans Jurling

Heeft op 17 januari 2022 om 19:50 geantwoord

Er is geen oplossing geboden en ik heb gereageerd. Niets meer gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Jurling