Klacht: Bestaande Account niet meer bruikbaar?

op 13 december 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Geachte,

Heb sinds jaren, met domocilie in België en banknummer bij ING Nederland, een account bij de Staatsloterij .
Heb inmiddels al veel punten opgespaard om mee te kunnen doen voor “on-line” prijzen (nu nog 72 punten in mijn account).
Sinds de veranderingen bij de Staatsloterij moet ik bijkomende informatie opgeven in mijn account zoals postcode . Mijn Belgische postcode wordt echter niet geaccepteerd. Kan dus geen staatsloten meer aanvragen en ook mijn punten niet inzetten voor het winnen van online prijzen.
Al met al geeft mij dit het gevoel dat ze me mijn punten hebben afgenomen en dit klopt niet. Wie weet had ik al meerdere prijzen kunnen winnen.
In het verleden, voor de veranderingen, heeft men mij wel de winsten op mijn staatsloten uitbetaslsvia mijn ING bankaccount.

De klachten zijn dus dat ik niet meer online loten kan bestellen en geen gebruik meer kan maken van mijn opgebouwde punten.

Graag een reactie en klacht neerlegging.

Bij voorbaat dank,

Hillebrand Wijchers

Een oplossing voor de 72 punten die nog in aanmerking komen voor mogelijke prijzen. Bijkomend het opnieuw online kunnen meespelen met de Staatsloterij via mijn bestaande account.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wijchers48